Ha új vagy itt, mindenképp kattints ide!!😉

Lélekszakadás: úgy gondolom, hogy mindenkiben rejtőzik egy lélekszakadásnyira elegendő történet. Olyan gondolatok és érzelmek, amiket a hétköznapi beszédben nem mondunk ki, viszont versek, és novellák formájában már annál inkább! A kötet felöleli az életem elmúlt négy esztendejét, ami akár a tied is lehetett volna, mert elsősorban nem költő vagyok, hanem egy hétköznapi lány, talán pont a te társaságodból.
A verseim felöleli az életem, ami akár a tied is lehetett volna, mert elsősorban nem költő vagyok, hanem egy hétköznapi lány, talán pont a te társaságodból.
Ha benned is ott rejtőzik valami, amit eddig még nem mertél kimondani, vagy, nem volt senki aki meghallgatná, akkor készíts egy meleg teát te is, s fogalmazd meg a mondataidat :)

Ha készen vagy, az oldalsávban találsz egy kapcsolatfelvevő fület, ott beküldheted nekem. Mert mindenkiben ott van egy lélekszakadásnyi történet.


Anna.





Megjegyzések